donderdag 3 augustus 2006

160806-GU32

Zoals velen van jullie weten loop ik al weken met de gedachte rond om ergens mijn verjaardag in vorm van een vette party te organiseren. Goed geluid, groovende Basslines en een funky lokatie waar de zon tot twee keer toe onder kan gaan...

Helaas, dit jaar niet :(

Maar niet getreurd, want er zijn nog andere GUGU geneugten die ik op 16 Augustus aanstaande met jullie wil delen. Classic Spicey Sate, verse Gado-Gado met een koel Biertje bij een loungy muziekje geserveerd op het alom bekende "zolder adres."
Bij deze zijn jullie uitgenodigd;)

ps: laat me even weten of je komt ivm boodschappen

5 opmerkingen:

Roedie zei

Ik ben igg van de party!

gu zei

igg?

Roedie zei

iig bedoel ik ;)
igg = in geen geval? Hahaah

Riller zei

Ik ben zeker d'rbij!!

Grrrttss

Feer zei

Ik kom zeker ook!