donderdag 7 september 2006

"Slome Belgen"

Iets waar Feer over mee kan praten?

,,Het is allemaal de schuld van die slome Belgen, ik erger me elke dag aan hun rijgedrag.'' Met die uitleg probeerde een 20-jarige Nederlandse chauffeur die vlakbij de Belgische grens woont onder een boete van 250 euro onderuit te geraken.
Volgens hem stak hij die bewuste dag twee Belgische auto's voorbij die de hele tijd 70 reden waar je 80 per uur mag. ,,Misschien konden ze niet goed rijden'', wierp hij de politierechter in Terneuzen voor de voeten. ,,En trouwens: toen ik in Vlaanderen mijn rijbewijs haalde, is mij geleerd dat je tijdens een inhaalmanoeuvre de maximumsnelheid mag overschrijden.''
De Nederlandse politierechter had geen oren naar die verzachtende 'Belgische omstandigheden'.
Bron: www.nieuwsblad.be

1 opmerking:

Feer zei

Ja man!!!

Ik kan die tuup echt wel begrijpen!!!!