donderdag 9 augustus 2007

Ouwe 21" bak

Iemand interesse in een gratis 21" CRT monitor?

8 opmerkingen:

Riller zei

Yo Roedie,

Ik houd me graag aanbevolen!

Greetz Riller!

Feer zei

Ik wil m ook wel hebben.

Greetz

Feer

Roedie zei

Ik heb er helaas maar 1. Dat wordt dan loten geblazen.

Feer zei

He roedie!

Als we een getal onder de 10 moeten kiezen ga ik voor 13 hahahaha!

Kijk maar wat je doet hoor, ik hoef m niet per se te hebben.

Roedie zei

Feer, hoeveel inch is jouw monitor?

Riller zei

Ik was eerst!!
Feer, Monitor kopen? Hahahahaha!

Roedie zei

Ik wil de kamer gaan opknappen en die monitor staat behoorlijk in de weg. Ben 'm liever vandaag kwijt dan morgen. Riller kan 'm natuurlijk zo ophalen. Ik stel anders voor dat die 21" van mij naar Riller gaat en de 19" monitor van Riller wordt doorgeschoven naar Feer. (Indien huidige monitor Feer <19")
Goed idee?

Feer zei

Prima idee Rut wat mij betreft hoor.
Er is bij mij geen hoge nood bij, heb niet eens een monitor meer en geen pc, die is naar m'n zus gegaan.

Greetz
Feer