zondag 9 maart 2008

MIJN HYVES = R.I.P.

Hallo mensen,

ik heb mn hyves gekicked, werd me te privacy onzorgvuldig.
Hiermee bedoel ik dat de "private" instelling makelijk gekraakt/omzeild schijnt te worden, hyves op maat is gemaakt voor smartphones e.d. en was ik dus mobiel op te zoeken door jan en alleman (jaja para), en, last but not least, bedrijven er info over (potentiële) werknemers opzoeken en warempel ook nog gebruiken.
Ohja, voor ik het vergeet, de meest irritante zin die ik kan horen: "ik had je nog een bericht geplaatst op hyves, maar je had niet meer gereageerd..."
bah, verplichtingen aan internet!

Dus: ap daarmee!

Ik vind deze blog-pagina prima voor foto's en posts.

groeten Bart

2 opmerkingen:

Bonecrusher zei

Hahahahaa, "well done" ik HAAT hyves diep van binnen eigenlijk ook en speel zelf al een paar maanden met dezelfde gedachte maar mijn gevoel dat ik iets mis is me nog net iets te groot maar wellicht dat ik je in de toekomst nog ga volgen ;)

Follow the leader!

Roedie zei

Je kunt Hyves natuurlijk zo persoonlijk maken als je zelf wil, maar ik geef je geen ongelijk. Laatst las ik dat zelfs de Belastingdienst Hyves profielen controleert om te zien of deze overeenkomen met de belastingaangifte.