vrijdag 17 juli 2009

Cactusfestival


Afgelopen weekend op Cactusfestival geweest in Brugge, zeker een aanrader! Pils 1,80, Belsj bier van het vat, aardig programma, lekker klein, knus en gezellig! Bunny Wailer, Michael Franti & Spearhead EN Tracy Chapman. Belgen zijn alleen wat braaf dus we hebben jullie wel gemist.... Volgend jaar misschien een optie?
Nu we helemaal in de festivals zitten, iemand misschien intersse in Pinkpop Classic? Is maar 1 dag, redelijk betaalbaar EN een lekker ouwelullenprogramma om bij af te pilsen(Living color dusssssssss)! Wie doet mee??

5 opmerkingen:

mr foxie zei

als je nog een dagje vet festival wil:
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/donderdag/

faith no more!!!

als ik niet in toscane zat (de paleo in Sienna is ook een soort festival) ging ik zelf ook.

Je kan ook dagkaarten kopen!

grt c

bart zei

is dat niet het booch? festival?

mr foxie zei

hey bart jij gaat toch ook altijd naar solar in roermond?

daar is dit jaar dit:
http://www.youtube.com/watch?v=wrk_cEmNnPc

schijnt erg fijn te zijn en die clip (vooral de brandblusser en het nekkenbreken heeft mijn enthousiasme vergroot) is master,

live zijn ze ook vet

bart zei

daN bedoel ik, is dan niet het booch? weekend?

ik ben overigens nog nooit op solar geweest :P

Roedie zei

Booch? valt idd samen met Pinkpop Classic (15 aug).