woensdag 23 september 2009

Bijna vrijdag..

Hey hallo people!

't Is bijna vrijdag dus bij deze een update.

Voor de zekerheid: Grieks restaurant El Greco op het Pancratiusplein, precies het gebouw waarin vroeger Fellini's zat.

Tot nu toe zijn we met ruim 11 personen, dus ik denk dat ik een tafel voor 12 ga reserveren, just tobi sure.
Het meeste relaxede tijdstip is 20:00 uur lijkt me, dan heeft bijna iedereen een beetje tijd na het werk.

Hopelijk is het mooi weer anders gaan we gewoon lekker binnen chillen.

Tot vrijdag!
Ik ga ervan uit dat iedereen die gereageerd heeft van de partij is, mocht er toch iets tussen zijn gekomen, laat het dan ff weten ivm reserveren.

Groeten Riller

5 opmerkingen:

Roedie zei

C-ril heeft zich vanochtend afgemeld.

Ma10 zei

Ik ben om 20:00 uur van de party..
(En ja ik heb mijn inlog weer gevonden)

bart zei

Wij zullen er zijn!

K&B

Riller zei

Nice header, Roedie!

Groet Riller

Roedie zei

Thanks Riller!