vrijdag 18 juni 2010

Rila's verhuizing Zondag



Mensen!

de verhuisdag van Rila ziet er voorlopig als volgt uit:

Gerard gaat Rila halen, Rila zal in zn nieuwe flatje wachten op de eerste lading neem ik aan.

Ik ga met Rutger de bus halen en aansluitend de dozen bij Rutger ophalen, en dan naar de Sarool.

Wij zijn er dan rond half 10 denk ik.

Misschien handig als we met zoveel mogelijk lui op de Sarool zijn.

Kim gaat dozen inpakken coordineren, wellicht dat we dan met zn allen daar 'vele handen/licht werk/bla' kunnen doen.

Tot nu toe komen:
Raymond V.
Rutger
Gerard
Fransje (en Yvonne misschien ook)
Ronski
Martin
Kim
Bart

Curry & Inge moeten werken.

Linders??? (gaat niet bestaat niet)

last but not least

bij vragen/onduidelijkheden: bloos bellen/communiceren met elkaar, toch?


namens Rila en mij, allen bij voorbaat dank!

grtn en tot zondag, Bart

2 opmerkingen:

Ma10 zei

Zijn er wel drankjes en broodjes?

LEIP zei

Ik zit zondag de hele dag in Zolder, dus dat gaat niet lukken