woensdag 29 december 2010

Medtronic feest 2010

4 opmerkingen:

Bonecrusher zei

Nou nou Reodie, je begint toch echt wel steeds beter in deze shit te worden! Live video, photos en audio vol doorgemixed yo, echt supervet gedaan jij sdolle sniperninja! Misschien wordt het echt eens tijd voor een HMC minimovie met messen, kneppers, een rol extra stevig tape, paprikasap van de braadhaan en een autoachtervolging in de bolide van Martin over de Brunssumerheide, of zoget ;) Echt zeer mooi gemaakt, heb alleen op mij laptop dat de audio af en toe stottert, maar dat zal wel aan de D630 liggen...

And the oscar goes to...



Inception natuurlijk ;)

Riller zei

haha, helemaal mee eens Sjra. ik kan nog wel schokkende effectjes verzinnen voor dat filmpje.
nou nog wat fotookes van Boaz´ babyborrel en ik ben weer helemaal tevreden, kun je me ook mailen anders.

Roedie zei

Ik zal nog een paar pics vd babyborrel posten. Had jij nog foto's van ons feessie?

Riller zei

Haha, nou heb je me.. Die zijn er inderdaad ook nog. Ik zal wel eens wat op de site knallen.