woensdag 9 februari 2011

Chateau Aubel



zwembad/jaccuzi/pooltafel/bioscoop

én een gym :P

9 opmerkingen:

Bonecrusher zei

Goeie keus! Mag ik dan de torenkamer en de gym alvast reserveren voor zaterdag en zondagochtend, uurtje of 7?

Jullie zijn er dus ook voor in?

Inge

Riller zei

Inderdaad Inge, gezien het enthousiaste opzoeken van een locatie mogen we daar denk ik wel vanuit gaan, cewl!
Zaterdag 5 maart planavondje doen at my place? Als dat voor iedereen uitkomt, zie ik jullie 5 maart bij mij, bier staat uiteraard koud! Als iemand mee wil (plannen) maar de 5e niet kan, graag even laten weten.

bart zei

Jazeker, 5 maart is prima! kunnen we eens kijken naar leuke locaties :) Kim

Riller zei

nice, die staat dan.

bart zei

hmm, 5 maart is carnaval zaterdag..
dus die moeten we elders schuiven denk ik..

Bonecrusher zei

Carnaval is pas op zondag ;)

Riller zei

had ik als niet-limbo eeecht even niet bij stilgestaan. zetten we toch allemaal een pruik en clownsneus op.. mij maakt het niet uit, ik ga niet vieren. kan me voorstellen, dat andere lui dat wel doen, dus verschuiven? ik hoor/lees het wel. komt mij ook goed uit, hoef ik zondag niet de stad in :P

Bonecrusher zei

Wat ons betreft kan het ook de vrijdag 4de, of desnoods een keer door de week, deze of volgende week.

Laat maar wat weten!

Grtz Inge

Riller zei

Ik vind het allemaal prima. heb komende tijd nog weinig plannen, kan tot nu alleen 26 feb. niet..