maandag 3 augustus 2009

Bijna 15 jaar geleden...

Hey vrienden!

Het is 25 september 2009 as. alweer 15 jaar geleden, dat Jaapie overleden is..

15 jaar....
Misschien wel een goede gelegenheid om met z'n allen een hap-
je te gaan eten cq drinken.

Het plan is om lekker bij Grieks restaurant "El Greco" in Heerlen te gaan eten.
Met een beetje geluk kunnen we buiten zitten.
Gu, Leip en ik zijn afgelopen zaterdag gaan checken hoe het smaakt bij deze Griek en we waren alledrie zeer tevreden!

Leuk feit is, dat ik iemand van de bediening ken en voor ons de formule van allerhande voorgerechten kan worden geregeld ipv standaard
Gyros en Suflaki, errrrug lekker dus!

Laat allemaal ajb even weten of dit een strak plan is? We hebben nu nog tijd om late diensten en dergelijke te verschuiven. We willen de 25e zelf gaan, maar andere suggestie's zijn uiteraard welkom!

καλή όρεξη




8 opmerkingen:

mr foxie zei

Ik ben erbij

Roedie zei

Lijkt me 'n goe plan.
De 25ste valt dit jaar op een vrijdag dus da's ook gunstig voor de mensen die niet in de buurt wonen.

gu zei

staat!

Riller zei

ik en leip doen uiteraard ook mee, dus dat zijn er al 5, wie nog..?

bart en kim, toch?

cullie zei

Hee kan voorlopig pas rond 20.30 maar probeer nog wat te regelen ! gaaf !!

bart zei

bart & kim zeker!

Bonecrusher zei

Ik ben er ook bij.

Feer zei

Ik helaas niet!
Drink er eentje voor mij mee aub!