maandag 17 juli 2006

Feer de verjaardagsbeer!!


Yooooooo Mannen en vrouwen oet Heerluh en omstreken!!

Vrijdag word ik 31 jaartjes jong, dus ik hou zaterdag een BBQ at my place in Hasselt! Luikersteenweg 181
3500 Hasselt Tel. +3211-333640

Iedereen is van harte welkom, graag had ik wel geweten wie er wel of niet komt ivm met t vlees wat ik moet halen. Je kan trouwens altijd blijven crashen, neem dan wel ff een luchtbedje mee..

Heb je speciale wensen qua drank, neem t zelf mee, bier en wijn zal er wel zijn!!

Ik hoop jullie allemaal te zien zaterdag zodat we er een vet feestje van kunnen maken. TOT ZATERDAG!!
Feer de verjaardagsbeer!!

6 opmerkingen:

gu zei

Sorry Feer,
de datum komt voor mij heel ongelegen. Al sinds een maand of twee is er precies op deze datum een verjaardagsfeest van drie vrienden in aken geplanned...

Wens je veel plezier;)
GU

Roedie zei

Als iemand naar Feer vaart, vaar ik mee.

Bonecrusher zei

Hee Feerke, ik kan er a.s. zaterdag helaas ook niet bij zijn. Toch nog een hele smakelijke BBQ met de rest van de appers gewenst ;)

Roedie zei

Hee Bonecrusher, proficiat, je eerste post (nou ja, comment dan) op deze site!! >;))

Bonecrusher zei

Haha, idd ja, het posten van berichten lukt me echter nog steeds niet :/

Riller zei

Yo Feer!
't Was wederom een gezellige BBQ, jammer van die stortbuien uiteindelijk, maar 't heeft 't eigenlijk nog wel wat gezelligs gegeven. Volgend jaar misschien toch maar weer op je verjaardag zelf doen... :P

Gre3ets