woensdag 19 juli 2006

OV geen optie.. :(


Yo Feer!
Hoewel ik heel veel zin heb in de BBQ kan ik ook alleen maar komen als er iemand van plan is met een auto te gaan.
Openbaar Vervoer is voor mij echt geen optie aangezien ik zaterdag moet werken tot 17:00 uur en dus pas op z'n vroegst rond 18:00 uur richting Maastricht kan, dan na half uur in de trein nog wachten op de bus naar Hasselt, daar weer in een uur in enzovoort.
Volgens mij kan ik dan pas op z'n vroegst rond 21:00 uur bij jou zijn, dat is me echt te veel gedoe (vooral als het 26 graden C. of meer wordt... en ik een hele werkdag erop heb zitten.) :((
Dus als er iemand goesting heeft voor te rijden met het mobiel, laat ajb wat weten.
Ik heb d'r echt wel zin in, ik hoop dat iemand rijdt (voor de chauffeur houden wij uiteraard de mooiste slaapplaats vrij!!!)

Greets en hopelijk tot zaterdag!!

Trouwens Roedie..
Ik zie nog steeds de word-verification niet, dus kan geen comments plaatsen. Kunnen we die verification niet gewoon uitzetten? Er kan toch niet zomaar iemand posten, anders bestaat er altijd nog delete-optie... mzzl

Geen opmerkingen: